0730 556 541
consulting@hart.ro

Engagement

 

Engaging Leader

Oamenii sunt motivati si entuziasti atunci cand incep un job nou intr-o companie. Studiile arata, insa, ca, dupa 6 luni, acest nivel de engagement scade in medie cu 20% la majoritatea angajatilor. Principala cauza pentru acest fenomen este leadership-ul ineficient. Cercetarile au demonstrat ca impactul cel mai mare asupra nivelului de engagement al unui angajat il are seful direct (Dr. Tomas Chamorro-Premuzic, CEO al Hogan Assessments).

Angajamentul determina performanta, iar calitatea leadership-ului determina nivelul de angajament. Liderii eficienti determina angajament in echipa si canalizeaza energia acesteia pentru a maximiza performanta.

Noul instrument de la Hogan & Sirota Engaging Leader ofera o imagine complexa asupra motivatiilor si valorilor liderului unei echipe, a comportamentelor sale (evaluarile Hogan Assessments, HPI, HDS, MVPI) in raport cu echipa, cu clientii etc. Totodata, instrumentul ofera informatii valoroase cu privire la modul in care echipa percepe liderul (180 feedback).

Exista cateva nevoi a caror implinire oamenii o cauta la locul de munca, potrivit lui Nicholas Starritt, Managing Director la Sirota: reusita, camaraderie si echitate. Atunci cand aceste nevoi sunt indeplinite, oamenii sunt motivati si dispusi sa depuna efort pentru a atinge performantele cerute de organizatie.  

Raportul Engaging Leader contine 3 sectiuni:

  • Cine esti. Sectiunea evalueaza valorile si motivatiile individuale ale liderului
  • Cum te comporti. Sectiunea prezinta cum liderul seteaza obiective, ce fel de climat stabileste in echipa, stilul de leadership
  • Cum iti afectezi echipa. Sectiunea analizeaza cum comportamentul liderului are impact asupra nivelului de engagement si de performanta al echipei

Leadershipul de calitate, eficient este crucial pentru o organizatie deoarece este ingredientul ce transforma indivizi talentati in echipe inalt performante. Secretul unui bun nivel de engagement in organizatii este calitatea leadership-ului. (Chamorro-Premuzic)   

 

Descarca model de raport

Testimoniale
Mihaela Cristina Florea, Sef Serviciu Training, Generali Romania
Intregul proces de acreditare: cursul precum si consultarile individuale oferite post curs au reprezentat pentru mine o reala experienta de invatare: relevanta, atractiva, captivanta, utila, obtinuta printr-o combinatie perfecta intre experienta, teorie si statistici. Acum, la doi ani de la obtinerea certificatului, astept cu aceeasi nerabdare si interes intalnirile periodice de update organizate
Diana Popa, Angelini Pharmaceuticals
M-a ajutat foarte mult in a crea un fir logic al unui interviu si in a nu repeta anumite greseli pe care le faceam fara a le constientiza.
Marian Ciuca, Prutul
Competenta, solicitudine, dar mai ales flexibilitate si, nu in ultimul rand, confidentialitate, instrumente de clasa si costuri cat mai aproape de realitatile pietii din 2009. Acestea sunt lucrurile pe care le-am cautat atunci cand am ales sa apelam la serviciile companiei HART pentru derularea celor 2 centre de evaluare a competentelor manageriale pe care compania noastra le-a desfasurat in
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting