021 310 54 57
consulting@hart.ro

Dezvoltarea fortei de vanzare

Dezvoltarea echipei de vanzari

Peste tot, activitatea de vanzari este guvernata de principiul Pareto (cunoscut si ca regula 80-20):

  • 80% din profit este obtinut de la 20% din clienti
  • 80% din veniturile din vanzari sunt obtinute din 20% din produse
  • 80% din vanzari sunt realizate de 20% din echipa de vanzari

Capabilitatile bune in vanzari au impact direct in cifra de afaceri si in reputatia companiei.

Acest program a fost dezvoltat pentru echipele experimentate de vanzari.

Beneficii:

  • Identificarea oamenilor de vanzari cu potential ridicat si nevoile lor individuale de dezvoltare
  • Facilitarea unui proces de dezvoltare pentru retentia angajatilor performanti
  • Identificarea tendintelor comportamentale care trebuie: pastrate, oprite si dezvoltate
  • Identificarea valorilor cheie si a factorilor motivationali
  • Concentrarea echipei asupra rezultatelor si colaborarii astfel incat sa creasca performanta masurabila
  • O mai buna aliniere a membrilor in cadrul echipei si a altor parti interesate si ajuta echipa in toate interactiunile ei sa actioneze ca o singura entitate
  • Implementarea unei metode de a determina echipa sa isi depaseasca limitele.

Pasii programului

1.      Evaluarea individuala a competentelor de vanzari

Pregatirea si lansarea evaluarii 360 Feedback.

Pasul 2 : Generarea Rapoartelor

  • In functie de complexitatea fortei de vanzare si a nevoilor specifice, HART Consulting  va alege raportul Hogan Assessments potrivit.
  • Pentru evaluarea 360 feedback, un raport incluzand toti factorii evaluati va fi generat pentru fiecare membru al echipei de vanzari.

Continutul raportului va releva:

a) Competentele de vanzari:

  • Punctele forte
  • Obiceiuri contra-productive sub presiune
  • Valorile individuale de baza si factorii motivanti.

b) Date de performanta contextuale

c) Raportul va ajuta:

  • Participantii sa isi demonstreze potentialul
  • Organizatia sa motiveze si sa mentina angajatii performanti in activitatea de vanzari.

Pasul 3 : Feedback Individual

  • Revizuirea competentelor cheie de vanzare cu impact crescut asupra eficientei participantului  in timpul sesiunii de feedback de dezvoltare 1:1
  • Auto-constientizarea strategica a punctelor forte si a ariilor ce trebuie dezvoltate din punctul de vedere al competentelor cheie
  • Discutie pe tema valorilor de baza si a factorilor motivationali personali, care pot sprijini dezvoltarea si cresterea la nivel personal.

Pasul 4:  Planul Individual de Dezvoltare

  • Un consultatnt certificat va ajuta participantii sa dezvolte planuri individuale de dezvoltare dupa ce dobandesc cunostinte asupra punctelor forte, a potentialilor factori deraianti si a “driverilor” motivationali.

Pasul 5 : Sesiuni Individuale de Coaching

  • O echipa de coachi din reteaua noastra va acompania echipa de vanzari la sedinte, pentru a implementa rezultatele dorite.
  • In timpul procesului de coaching de echipa, coach-ii vor lucra cu intreaga echipa in timpul intalnirilor de vanzari si in 1-2 workshopuri pentru valorificarea si constientizarea schimbarilor.

Pasul 6: Masurarea schimbarilor cu evaluarea 360 Feedback

  • Masurarea schimbarilor comportamentale cu ajutorul evaluarii 360 Feedback dupa 6-12 luni.

Livrabile

  • Rapoarte individuale 
  • Sesiuni de feedback de dezvoltare unu la unu 
  • Planuri de dezvoltare individuale (3 directii: start, stop, continua)
  • Sesiuni de coaching
  • Raportul de evaluare 360
  • Dezvoltarea fortei de vanzare - HART Consulting
Testimoniale
Simona Ion, KBC
Am apreciat foarte mult proactivitatea si comunicarea permanenta a consultantilor care gestionau relatia cu noi. In urma acestor proiecte, am stabilit cu echipa Hart nu numai un parteneriat de business, ci si o relatie de durata. Simona Ion, KBC
Manuela Gute, DTH Television Grup
Am realizat mai multe centre de evaluare, avand compania HART Consulting ca partener in aceste proiecte. Scopul acestor evaluari a fost de a selecta cei mai potriviti oameni pe pozitiile de Promo Manageri: Regional Sales Manager, Advertising Manager, Sef al Directiei tehnice etc. Datele furnizate au fost extrem de utile pentru selectarea celor mai buni candidati, in functie de profilul si
Ramon Grigorescu, Siemens
Eu sunt un psiholog organizational, angajat ca Recruitment & Development Manager in departamentul CP al Siemens Romania si, in ceea ce priveste utilizarea evaluarilor Hogan, pot spune ca am folosit Hogan Assessment Systems din 2008, si anume HPI, HDS, MVPI si integrat sistemul Hogan, ca parte a evaluarii noastre standard inainte de promovare pentru pozitii de top management si specialisti
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting