021 310 54 57
consulting@hart.ro

Dezvoltarea fortei de vanzare

Dezvoltarea echipei de vanzari

Peste tot, activitatea de vanzari este guvernata de principiul Pareto (cunoscut si ca regula 80-20):

  • 80% din profit este obtinut de la 20% din clienti
  • 80% din veniturile din vanzari sunt obtinute din 20% din produse
  • 80% din vanzari sunt realizate de 20% din echipa de vanzari

Capabilitatile bune in vanzari au impact direct in cifra de afaceri si in reputatia companiei.

Acest program a fost dezvoltat pentru echipele experimentate de vanzari.

Beneficii:

  • Identificarea oamenilor de vanzari cu potential ridicat si nevoile lor individuale de dezvoltare
  • Facilitarea unui proces de dezvoltare pentru retentia angajatilor performanti
  • Identificarea tendintelor comportamentale care trebuie: pastrate, oprite si dezvoltate
  • Identificarea valorilor cheie si a factorilor motivationali
  • Concentrarea echipei asupra rezultatelor si colaborarii astfel incat sa creasca performanta masurabila
  • O mai buna aliniere a membrilor in cadrul echipei si a altor parti interesate si ajuta echipa in toate interactiunile ei sa actioneze ca o singura entitate
  • Implementarea unei metode de a determina echipa sa isi depaseasca limitele.

Pasii programului

1.      Evaluarea individuala a competentelor de vanzari

Pregatirea si lansarea evaluarii 360 Feedback.

Pasul 2 : Generarea Rapoartelor

  • In functie de complexitatea fortei de vanzare si a nevoilor specifice, HART Consulting  va alege raportul Hogan Assessments potrivit.
  • Pentru evaluarea 360 feedback, un raport incluzand toti factorii evaluati va fi generat pentru fiecare membru al echipei de vanzari.

Continutul raportului va releva:

a) Competentele de vanzari:

  • Punctele forte
  • Obiceiuri contra-productive sub presiune
  • Valorile individuale de baza si factorii motivanti.

b) Date de performanta contextuale

c) Raportul va ajuta:

  • Participantii sa isi demonstreze potentialul
  • Organizatia sa motiveze si sa mentina angajatii performanti in activitatea de vanzari.

Pasul 3 : Feedback Individual

  • Revizuirea competentelor cheie de vanzare cu impact crescut asupra eficientei participantului  in timpul sesiunii de feedback de dezvoltare 1:1
  • Auto-constientizarea strategica a punctelor forte si a ariilor ce trebuie dezvoltate din punctul de vedere al competentelor cheie
  • Discutie pe tema valorilor de baza si a factorilor motivationali personali, care pot sprijini dezvoltarea si cresterea la nivel personal.

Pasul 4:  Planul Individual de Dezvoltare

  • Un consultatnt certificat va ajuta participantii sa dezvolte planuri individuale de dezvoltare dupa ce dobandesc cunostinte asupra punctelor forte, a potentialilor factori deraianti si a “driverilor” motivationali.

Pasul 5 : Sesiuni Individuale de Coaching

  • O echipa de coachi din reteaua noastra va acompania echipa de vanzari la sedinte, pentru a implementa rezultatele dorite.
  • In timpul procesului de coaching de echipa, coach-ii vor lucra cu intreaga echipa in timpul intalnirilor de vanzari si in 1-2 workshopuri pentru valorificarea si constientizarea schimbarilor.

Pasul 6: Masurarea schimbarilor cu evaluarea 360 Feedback

  • Masurarea schimbarilor comportamentale cu ajutorul evaluarii 360 Feedback dupa 6-12 luni.

Livrabile

  • Rapoarte individuale 
  • Sesiuni de feedback de dezvoltare unu la unu 
  • Planuri de dezvoltare individuale (3 directii: start, stop, continua)
  • Sesiuni de coaching
  • Raportul de evaluare 360
  • Dezvoltarea fortei de vanzare - HART Consulting
Testimoniale
Manuela Gute, DTH Television Grup
Am realizat mai multe centre de evaluare, avand compania HART Consulting ca partener in aceste proiecte. Scopul acestor evaluari a fost de a selecta cei mai potriviti oameni pe pozitiile de Promo Manageri: Regional Sales Manager, Advertising Manager, Sef al Directiei tehnice etc. Datele furnizate au fost extrem de utile pentru selectarea celor mai buni candidati, in functie de profilul si
Georgiana Bajinaru, Avia Motors - Alto Syncro Grup
Primul proiect pe care am colaborat impreuna a fost organizarea si implementarea unui centru de evaluare. De la initierea si pana la finalizarea proiectului, lucrurile s-au derulat intr-un mod profesionist. Modul in care am lucrat cu specialistii Hart pe acel proiect ne-a convins sa continuam colaborarea si pe alte proiecte. Acum, compania Hart reprezinta un partener de incredere pentru
Simona Ion, KBC
Am apreciat foarte mult proactivitatea si comunicarea permanenta a consultantilor care gestionau relatia cu noi. In urma acestor proiecte, am stabilit cu echipa Hart nu numai un parteneriat de business, ci si o relatie de durata. Simona Ion, KBC
© 2012 Hart Consulting. Termeni si conditii | Sitemap
by Craft Interactive
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting