+40 726.135.952
consulting@hartconsulting.eu

Customer Care - Call Center

Industria de telecomunicatii – personalul de suport tehnic din call center

Provocarea:

Un provider mare de produse de telecomunicatii dorea sa perfectioneze procesul de selectie  pentru personalul de suport tehnic din call center.

Solutia:

Pentru a determina caracteristicile care definesc performanta personalului de suport tehnic din call center, Hogan Assessments a efectuat un studiu de validitate de criteriu. In primul rand, Hogan Assessments a cerut ca 350 dintre operatorii din call center sa completeze Profilul de Personalitate Hogan Assessments (HPI), standardul in industrie in ceea ce inseamna evaluarea personalitatii in conditii normale. Au fost identificati angajatii cu performante inalte si cei cu performante scazute pe baza unor criterii variate incluzand orientarea catre client si adeziunea pentru program.

Rezultate:

Cercetarile au dovedit ca angajatii cu performante bune erau calmi si temperati (scoruri mari la Echilibru Emotional), energici si orientati catre rezultate (scoruri mari la Ambitie), perceptivi si diplomati (scoruri moderate la Senzitivitate Interpersonala), cu respect pentru reguli si constiinciosi (scoruri mari la Prudenta).

Persoanele care au acest profil au obtinut urmatoarele rezultate:

  • aveau de 1,2 ori mai multe sanse sa obtina evaluari ridicate privind respectarea programului de munca;
  • aveau de 1,9 ori mai multe sanse sa obtina evaluari ridicate in ceea ce priveste calitatea serviciilor livrate catre clienti;
  • aveau de 2,3 ori mai multe sanse sa fie evaluati ca fiind persoane cu o performanta generala peste medie de catre managerii lor.

In plus, 38% dintre operatorii call center care nu corespundeau acestui profil au ajuns sa paraseasca compania.

Concluzie:

Aceste rezultate ilustreaza eficienta folosirii Profilului de Personalitate Hogan (HPI), nu numai pentru a selecta angajati cu potential mare de performanta, dar si pentru a reduce fluctuatia de personal prin selectarea/identificarea persoanelor cu cea mai mare probabilitate de a parasi organizatia.

Testimoniale
Stela Pop, Roto Romania
Am participat la atelierele de dezvoltare a inteligentei emotionale si la o parte a celor de conversatii dificile si deja simt ca sunt capabila sa constientizez mult mai bine propriile trairi, propriile nevoi si, totodata, sa le comunic mai bine celorlalti. Este uimitor cat de simplu se poate rezolva un conflict sau o problema in mod constructiv, atunci cand raspunzi cu empatie si cu asertivitate.
Dan Cârciumaru, HRBP Spitale & Senior Trainer, Regina Maria
Experienta de certificare a fost foarte interesanta si practica. Am utilizat deja Hogan Assessment in proiecte mari in companie, iar profilarea si feedback-ul aferent pe profil sunt bine apreciate de colegi, manageri sau nu. Astept cu placere reintalnirile din clubul pentru "alumni"!
Andreea Tiță, HR Trainee, Schneider Electric
Cursul de Instrumente si Tehnici de Selectie pentru mine a adus structura si claritate. Ofera exact ceea ce promite. Faptul ca am avut exemple concrete dar si exercitii de lucru care sa ne provoace mintea a fost un mare avantaj. Am ramas cu multe informatii utile (foarte bine structurate in curs) de care ma folosesc si acum in activitatea mea si catre care revin atunci cand simt ca ma
© 2012 Hart Consulting. Termeni si conditii | Politica date personale | Sitemap
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting