021 310 54 57
consulting@hart.ro

Raportul Compass (MVPI)

Raportul contine o prezentare a celor 10 tipuri de motivatii si valori analizate, interpretarea acestora in raport cu cariera si relatiile interpersonale precum si graficul profilului personal de valori.

Definirea principalelor valori

Cluster I: : Interese de statut

  • Recunoastere - Dorinta de a iesi in evidenta si de a fi cunoscut, celebru
  • Putere - Dorinta de a avea succes, de a produce impact, de a lasa ceva in urma
  • Hedonism - Dorinta de a se relaxa si de a se bucura de succes

Cluster II: Interese sociale

  • Altruism - Dorinta de a-i ajuta pe cei nevoiasi si de a imbunatati societatea
  • Afiliere - Dorinta de a face parte dintr-un grup si cautarea contactului social
  • Traditie - Credinta in valorile familiale si adoptarea unui comportament social acceptat

Cluster III: Interese financiare

  • Securitate - Dorinta de siguranta profesionala si financiara; evitarea riscului
  • Comert - Dorinta de succes financiar si cautarea oportunitatilor de afaceri

Cluster IV: Stilul de luare a deciziilor

  • Estetica - Dorinta de a fi la moda si preocuparea pentru aspectul lucrurilor
  • Stiinta - Dorinta de a rezolva problemele si de a lua decizii, bazandu-se pe date clare

Download model de raport

  • Raportul Compass (MVPI) - HART ConsultingRaportul Compass (MVPI) - HART ConsultingRaportul Compass (MVPI) - HART ConsultingRaportul Compass (MVPI) - HART Consulting
Testimoniale
(Bayer Team)
Daniela Cosma: Workshop-ul a fost extrem de util, pe ambele dimensiuni: profesional si personal. Fiecare dintre membrii echipei au dat un feedback cinstit si confidential celorlalti, fara niciun fel de tensiuni si intr-un mod constructiv. Din momentul in care s-au intors de la workshop, au existat eforturi evidente facute de fiecare dintre participanti in ceea ce priveste calea de a imbunatati
(Mihaela Flamaropol, Raiffeisen Bank)
Folosim in cadrul companiei noastre instrumentele de evaluare Hogan de aproape un an, timp in care le-am utilizat atat pentru colegii nostri propusi spre promovare, cat si pentru candidatii externi pentru pozitii manageriale. S-a stabilit o corelatie intre competentele bancii si scalele instrumentelor de evaluare HPI si HDS, s-a urmarit profilul persoanei evaluate si s-au identificat astfel zonele
(Mihaela Apostoleanu, Oracle Romania)
Hogan Assessment mi-a schimbat perspectiva asupra oamenilor cu care lucrez in mod direct si a colegilor alaturi de care lucram in programe de mentoring sau career development. Este un instrument simplu de folosit, logic si prietenos cu subiectii feedbackului. Iti ofera posibilitatea de a raporta feedbackul atat la performanta individului cat si la media segmentului in care se incadreaza. Prin
© 2012 Hart Consulting. Termeni si conditii | Sitemap
by Craft Interactive
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting