021 310 54 57
consulting@hart.ro

Raportul Compass (MVPI)

Raportul contine o prezentare a celor 10 tipuri de motivatii si valori analizate, interpretarea acestora in raport cu cariera si relatiile interpersonale precum si graficul profilului personal de valori.

Definirea principalelor valori

Cluster I: : Interese de statut

  • Recunoastere - Dorinta de a iesi in evidenta si de a fi cunoscut, celebru
  • Putere - Dorinta de a avea succes, de a produce impact, de a lasa ceva in urma
  • Hedonism - Dorinta de a se relaxa si de a se bucura de succes

Cluster II: Interese sociale

  • Altruism - Dorinta de a-i ajuta pe cei nevoiasi si de a imbunatati societatea
  • Afiliere - Dorinta de a face parte dintr-un grup si cautarea contactului social
  • Traditie - Credinta in valorile familiale si adoptarea unui comportament social acceptat

Cluster III: Interese financiare

  • Securitate - Dorinta de siguranta profesionala si financiara; evitarea riscului
  • Comert - Dorinta de succes financiar si cautarea oportunitatilor de afaceri

Cluster IV: Stilul de luare a deciziilor

  • Estetica - Dorinta de a fi la moda si preocuparea pentru aspectul lucrurilor
  • Stiinta - Dorinta de a rezolva problemele si de a lua decizii, bazandu-se pe date clare

Download model de raport

  • Raportul Compass (MVPI) - HART ConsultingRaportul Compass (MVPI) - HART ConsultingRaportul Compass (MVPI) - HART ConsultingRaportul Compass (MVPI) - HART Consulting
Testimoniale
(Bayer Team)
Daniela Cosma: Workshop-ul a fost extrem de util, pe ambele dimensiuni: profesional si personal. Fiecare dintre membrii echipei au dat un feedback cinstit si confidential celorlalti, fara niciun fel de tensiuni si intr-un mod constructiv. Din momentul in care s-au intors de la workshop, au existat eforturi evidente facute de fiecare dintre participanti in ceea ce priveste calea de a imbunatati
(Irina Zamosteanu, Ceramica Iasi)
Ceramica Iasi a inceput colaborarea cu HART Consulting inca din 2007, activitatile comune centrandu-se atat pe partea de recrutare si selectie de candidati pentru diverse pozitii cheie, dar si partea de consultanta si testare psihologica. Astfel, am intrat in contact cu instrumentul Hogan Assessment, un instrument performant de evaluare, extrem de eficient, care a constituit o baza solida
(Adriana Pirvu, Learning & Development Coordinator Cargill Romania)
Confirmam prin acest mesaj colaborarea de succes cu HART Consulting, companie care reprezinta Hogan Assessment Systems International in Romania si Republica Moldova. Inca de la inceputul anului 2011, HART Consulting a devenit un partener puternic pentru Cargill in Romania. Apreciem instrumentele si serviciile oferite de HART Consulting, deoarece acestea sunt perfect integrate in cadrul
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting