021 310 54 57
consulting@hart.ro

Raportul Leadership Values (MVPI)

Profilul Valorilor de Leadership identifica valorile si obiectivele unei persoane, precum si activitatile pe care aceasta le prefera. Aceste valori, obiective si activitati sunt parte din identitatea unei persoane. In consecinta, sunt ceea ce o persoana doreste si se straduieste sa obtina. In plus, oamenii prefera sa lucreze cu cei care le impartasesc valorile si sunt mai fericiti atunci cand lucreaza in medii care sunt in concordanta cu acestea. Valorile unei persoane nu pot fi deduse cu usurinta din comportamentul curent, deoarece nu intotdeauna sunt impartasite. 

Cele zece scale ale raportului sunt definite mai jos.

Recunoastere - Dorinta de a fi cunoscut, de a deveni celebru.

Putere - Dorinta de a avea succes, de a se implica in competitii, de a produce impact.

Hedonism - Dorinta de a se distra, de a experimenta emotii, orientarea catre varietate si placere.

Altruism - Dorinta de a-i deservi pe ceilalti, de a imbunatati societatea, de a-i ajuta pe cei defavorizati.

Afiliere - Dorinta de a fi in mod frecvent in contact social.

Traditie - Preocuparea pentru etica, pentru valorile familiale, pentru devotament si responsabilitate.

Securitate - Dorinta de siguranta profesionala si financiara; evitarea riscului.

Comert - Dorinta de succes financiar si cautarea oportunitatilor de afaceri.

Estetica - Preocuparea pentru stil, aspect fizic si moda.

Stiinta - Dorinta de a utiliza date concrete pentru a lua decizii si pentru a rezolva problemele.

Download model de raport

  • Raportul Leadership Values (MVPI) - HART ConsultingRaportul Leadership Values (MVPI) - HART ConsultingRaportul Leadership Values (MVPI) - HART ConsultingRaportul Leadership Values (MVPI) - HART Consulting
  • Raportul Leadership Values (MVPI) - HART Consulting
Testimoniale
(Mihaela Apostoleanu, Oracle Romania)
Hogan Assessment mi-a schimbat perspectiva asupra oamenilor cu care lucrez in mod direct si a colegilor alaturi de care lucram in programe de mentoring sau career development. Este un instrument simplu de folosit, logic si prietenos cu subiectii feedbackului. Iti ofera posibilitatea de a raporta feedbackul atat la performanta individului cat si la media segmentului in care se incadreaza. Prin
(Irina Zamosteanu, Ceramica Iasi)
Ceramica Iasi a inceput colaborarea cu HART Consulting inca din 2007, activitatile comune centrandu-se atat pe partea de recrutare si selectie de candidati pentru diverse pozitii cheie, dar si partea de consultanta si testare psihologica. Astfel, am intrat in contact cu instrumentul Hogan Assessment, un instrument performant de evaluare, extrem de eficient, care a constituit o baza solida
(Mihaela Flamaropol, Raiffeisen Bank)
Folosim in cadrul companiei noastre instrumentele de evaluare Hogan de aproape un an, timp in care le-am utilizat atat pentru colegii nostri propusi spre promovare, cat si pentru candidatii externi pentru pozitii manageriale. S-a stabilit o corelatie intre competentele bancii si scalele instrumentelor de evaluare HPI si HDS, s-a urmarit profilul persoanei evaluate si s-au identificat astfel zonele
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting