021 310 54 57
consulting@hart.ro

Raportul Advantage (HPI)

Cele trei scale ale Raportului Hogan Advantage surprind urmatoarele aspecte:

Seriozitate

Aceasta scala se refera la calitatea de a fi un bun cetatean organizational prin respectarea regulilor, acceptarea supervizarii, exercitarea auto-controlului, finalizarea sarcinilor de lucru si evitarea riscurilor inutile. Persoanele cu scoruri mari tind sa fie constante, de incredere si disciplinate. Persoanele cu scoruri mici tind sa fie impulsive, usor de distras si potential nonconformiste.

Autocontrol

Aceasta scala se refera la masura in care o persoana pare calma, echilibrata temperamental si agreabila. Persoanele cu scoruri mari par sa se descurce foarte bine in conditii de stres si presiune, ramanand stabile, calme si imperturbabile, si par sa exercite o influenta de temperare a celorlalti. Persoanele cu scoruri mici tind sa fie tensionate, capricioase si sensibile, iar performantele lor ar putea avea de suferit atunci cand sunt stresate.

Orientare catre clienti

Aceasta scala se refera la masura in care o persoana poate oferi servicii bune de asistenta clienti atunci cand acest lucru este adecvat; nu este neaparat necesar ca persoana sa fie sarmanta sau prietenoasa - multe persoane introvertite au rezultate bune in servicii de asistenta clienti si multe persoane extrovertite au rezultate proaste. Persoanele cu scoruri mari la aceasta masuratoare tind sa fie calme, politicoase, civilizate si rabdatoare. Persoanele cu scoruri mici tind sa para neatente, distrate, tensionate si, posibil, nepoliticoase.

Download Model de raport

  • Raportul Advantage (HPI) - HART ConsultingRaportul Advantage (HPI) - HART ConsultingRaportul Advantage (HPI) - HART Consulting
Testimoniale
(Mihaela Flamaropol, Raiffeisen Bank)
Folosim in cadrul companiei noastre instrumentele de evaluare Hogan de aproape un an, timp in care le-am utilizat atat pentru colegii nostri propusi spre promovare, cat si pentru candidatii externi pentru pozitii manageriale. S-a stabilit o corelatie intre competentele bancii si scalele instrumentelor de evaluare HPI si HDS, s-a urmarit profilul persoanei evaluate si s-au identificat astfel zonele
(Mihaela Apostoleanu, Oracle Romania)
Hogan Assessment mi-a schimbat perspectiva asupra oamenilor cu care lucrez in mod direct si a colegilor alaturi de care lucram in programe de mentoring sau career development. Este un instrument simplu de folosit, logic si prietenos cu subiectii feedbackului. Iti ofera posibilitatea de a raporta feedbackul atat la performanta individului cat si la media segmentului in care se incadreaza. Prin
(Ramon Grigorescu, Siemens)
Eu sunt un psiholog organizational, angajat ca Recruitment & Development Manager in departamentul CP al Siemens Romania si, in ceea ce priveste utilizarea evaluarilor Hogan, pot spune ca am folosit Hogan Assessment Systems din 2008, si anume HPI, HDS, MVPI si integrat sistemul Hogan, ca parte a evaluarii noastre standard inainte de promovare pentru pozitii de top management si specialisti
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting