021 310 54 57
consulting@hart.ro

CSS - Studiu privind Satisfactia Clientilor

Un studiu intern de Satisfactie a Clientilor reprezinta o masurare a nivelului de satisfactie a clientului intern, a personalului din cadrul unui departament sau a unei echipe. In special, acest survey masoara perceptiile si impresiile privind serviciile interne, productivitatea si comunicarea. Un studiu intern privind satisfactia clientilor este similar cu un studiu privind satisfactia angajatilor, insa este foarte important sa fie tratat diferit. Acest chestionar ar trebui sa fie prezentat utilizand aceleasi metode de cercetare utilizate in studiul satisfactiei clientilor externi, exceptand faptul ca in cadrul unui studiu intern, toti clientii sunt practic in cadrul aceleasi organizatii. Studiile privind satisfactia clientilor interni si externi sunt orientate catre satisfactia fata de un serviciu sau produs direct, si nu satisfactia fata de munca in general, asa cum este in cadrul unui studiu privind satisfactia angajatilor.

Feedback-ul colectat de catre acest survey poate fi utilizat de catre HR / Management / Customer Service / Marketing / in vederea realizarii unui benchmark al satisfactiei clientilor interni, pentru dezvoltare, sau identificarea de modele privind performanta.

Principalele beneficii ale implementarii CSS:

  • Determinarea nivelului actual de performanta
  • Determinarea nivelului de satisfactie asteptat in cadrul organizatiei
  • Masurarea nivelului de satisfactie al clientului intern din punctul de vedere al nevoilor si asteptarilor
  • Identificarea oportunitatilor de dezvoltare in proces de activitate
  • Dezvoltarea de planuri de actiuni pentru servicii mai bune.

Pasii Procesului:

  • Stabilirea ariilor ce urmeaza sa fie evaluate
  • Stabilirea continutul chestionarului
  • Studiu Pilot
  • Rafinarea chestionarului (daca este necesar)
  • Transmiterea chestionarului pe email
  • Culegerea datelor
  • Generarea Rapoartelor
  • Pregatirea Raportului final cu recomandarile noastre
  • Dezvoltarea planurilor de actiune necesare, aliniate la obiectivele companiei.

Ariile principale evaluate:

  • Calitatea comunicarii
  • Calitatea serviciilor prestate
  • Calitatea valorilor adaugate de serviciu
  • Eficienta
  • Flexibilitatea
  • Orientarea catre client

Scala de evaluare (Recomanda o scala in 5 trepte)
1 – Niciodata
2 – Aproape Niciodata
3 – De obicei
4 – Aproape intotdeauna
5 – Intotdeauna

Procedeul True GAP Analysis
Aceasta analiza unica a Sistemului CCi ofera posibilitatea ca fiecare respondent sa raspunda la fiecare intrebare din chestionar din punctul de vedere al „Performantei Curente” si din punctul de vedere al „Performantei asteptate”. Drept urmare, fiecare departament este evaluat astfel incat se poate face o comparatie reala intre situatia existenta si situatia dorita.

Intrebari deschise
Pentru adunarea de date calitative, se poate adauga un numar nelimitat de intrebari.

Testimoniale
Irina Iorga, Oracle Romania
Interesul de a invata si obtine o certificare in Hogan a venit dupa ce am studiat beneficiile pe care le ofera acest instrument prin oferirea unui profil clar si la obiect despre abilitatile si preferintele individuale relevante in activitatea profesionala. Avand o validitate buna, el poate fi aplicat pe o plaja larga de subiecti generand profile relevante pentru orientarea si dezvoltarea
Adina Sandor, Henkel Romania
Cursul Coaching Skills este o alegere excelenta pentru toti managerii care doresc sa aprofundeze cunostintele despre coaching si sa dobandeasca perspective noi, atat in plan de business, cat si in viata personala. Adina Sandor, Manager Recrutare si Dezvoltare Henkel Romania
Mircea Vlastean, Henkel Romania
Cursul iti deschide perspectiva cunoasterii proprii in sensul in care te provoaca sa faci lucruri noi sau intr-un mod diferit, te invata sa stii sa asculti pentru a-l intelege pe celalalt. Te ajuta sa structurezi etapele de coaching si sa-l provoci pe celalalt sa plece cu un rezultat, dar si cu pasii pe care trebuie sa ii urmeze pentru a-si atinge obiectivul in timpul dorit. Mircea Vlastean,
© 2012 Hart Consulting. Termeni si conditii | Sitemap
by Craft Interactive
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting