021 310 54 57
consulting@hart.ro

CSS - Studiu privind Satisfactia Clientilor

Un studiu intern de Satisfactie a Clientilor reprezinta o masurare a nivelului de satisfactie a clientului intern, a personalului din cadrul unui departament sau a unei echipe. In special, acest survey masoara perceptiile si impresiile privind serviciile interne, productivitatea si comunicarea. Un studiu intern privind satisfactia clientilor este similar cu un studiu privind satisfactia angajatilor, insa este foarte important sa fie tratat diferit. Acest chestionar ar trebui sa fie prezentat utilizand aceleasi metode de cercetare utilizate in studiul satisfactiei clientilor externi, exceptand faptul ca in cadrul unui studiu intern, toti clientii sunt practic in cadrul aceleasi organizatii. Studiile privind satisfactia clientilor interni si externi sunt orientate catre satisfactia fata de un serviciu sau produs direct, si nu satisfactia fata de munca in general, asa cum este in cadrul unui studiu privind satisfactia angajatilor.

Feedback-ul colectat de catre acest survey poate fi utilizat de catre HR / Management / Customer Service / Marketing / in vederea realizarii unui benchmark al satisfactiei clientilor interni, pentru dezvoltare, sau identificarea de modele privind performanta.

Principalele beneficii ale implementarii CSS:

  • Determinarea nivelului actual de performanta
  • Determinarea nivelului de satisfactie asteptat in cadrul organizatiei
  • Masurarea nivelului de satisfactie al clientului intern din punctul de vedere al nevoilor si asteptarilor
  • Identificarea oportunitatilor de dezvoltare in proces de activitate
  • Dezvoltarea de planuri de actiuni pentru servicii mai bune.

Pasii Procesului:

  • Stabilirea ariilor ce urmeaza sa fie evaluate
  • Stabilirea continutul chestionarului
  • Studiu Pilot
  • Rafinarea chestionarului (daca este necesar)
  • Transmiterea chestionarului pe email
  • Culegerea datelor
  • Generarea Rapoartelor
  • Pregatirea Raportului final cu recomandarile noastre
  • Dezvoltarea planurilor de actiune necesare, aliniate la obiectivele companiei.

Ariile principale evaluate:

  • Calitatea comunicarii
  • Calitatea serviciilor prestate
  • Calitatea valorilor adaugate de serviciu
  • Eficienta
  • Flexibilitatea
  • Orientarea catre client

Scala de evaluare (Recomanda o scala in 5 trepte)
1 – Niciodata
2 – Aproape Niciodata
3 – De obicei
4 – Aproape intotdeauna
5 – Intotdeauna

Procedeul True GAP Analysis
Aceasta analiza unica a Sistemului CCi ofera posibilitatea ca fiecare respondent sa raspunda la fiecare intrebare din chestionar din punctul de vedere al „Performantei Curente” si din punctul de vedere al „Performantei asteptate”. Drept urmare, fiecare departament este evaluat astfel incat se poate face o comparatie reala intre situatia existenta si situatia dorita.

Intrebari deschise
Pentru adunarea de date calitative, se poate adauga un numar nelimitat de intrebari.

Testimoniale
Georgiana Bajinaru, Avia Motors - Alto Syncro Grup
Primul proiect pe care am colaborat impreuna a fost organizarea si implementarea unui centru de evaluare. De la initierea si pana la finalizarea proiectului, lucrurile s-au derulat intr-un mod profesionist. Modul in care am lucrat cu specialistii Hart pe acel proiect ne-a convins sa continuam colaborarea si pe alte proiecte. Acum, compania Hart reprezinta un partener de incredere pentru
Alexandru Fulga, Consultant HRD Dezvoltare Resurse Umane
Hogan Assessment Systems este un instrument complex de evaluare care genereaza o serie de rapoarte atat pentru inventarul de personalitate cat si pentru identificarea preferintelor si tendintelor in anumite situatii. In acelasi timp este un instrument usor de folosit si m-a ajutat sa imi dezvolt noi puncte de vedere. Recomand folosirea metodologiei Hogan pentru proiectele in care este nevoie de o
Mihaela Feodorof, Executive Coach and Business Consultant, www.performanceway.ro
Folosesc de 10 ani Hogan Assessment in proiecte de dezvoltare organizationale sau individuale. Profilele ma ajuta sa identific oportunitatile si sa propun solutiile potrivite, dar ce este cel mai important poate este ca acestea sunt imbratisate de client. Hogan Assessment este o radiografie clara a modului in care comportamentele sunt corelate cu obiectivele persoanei. Certificarea Hogan este un
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting