0730 556 541
consulting@hart.ro

FMCG

Provocarea:

Un grup de firme din industria alimentara dorea sa standardizeze procesul de selectie pentru operatorii din departamentul de servicii cu clientii. Acestia sunt responsabili pentru vanzarea si/ sau suportul pentru produsele si serviciile comercializate prin interactiunea cu potentialii clienti, folosind cunostinte specifice. Un studiu referitor la tehnici alternative de selectie sugereaza ca introducerea evaluarilor de personalitate ar putea imbunatati semnificativ selectia angajatilor de succes din domeniul serviciilor cu clienti si a locurilor de munca din aceasta familie de joburi.

Solutia:

Hogan Assessments a recomandat folosirea Profilului de Personalitate Hogan (HPI), standardul in industrie pentru masurarea personalitatii si a impactului asupra performantei in munca, pentru a identifica performantele exceptionale in cadrul departamentului servicii cu clientii. Hogan Assessment a solicitat ca 72 de operatori servicii clienti sa completeze Profilul de Personalitate Hogan, iar mai apoi supervizorii lor sa ii evalueze in functie de KPI specifici.

Rezultate:

Hogan Assessments a demonstrat ca a ramane calm in situatii de presiune, a fi bucuros de interactiunile sociale, a respecta regulile, demonstrand diplomatie si a fi perceptiv si interesat in dobandirea de cunostinte in domeniu reprezinta aspecte critice pentru a avea succes in activitatea de servicii cu clientii. Bazandu-se pe aceasta cercetare, Hogan Assessments a dezvoltat un benchmark intern de selectie, folosind scalele HPI: Echilibrul emotional, Sociabilitatea, Sensibilitatea Interpersonala, Prudenta si Orientarea catre invatare.

Pentru a demonstra cum pot folosi aceste recomandari in activitatea practica, Hogan Assessments a comparat persoanele care corespund profilului recomandat pentru activitatea de Servicii cu Clientii si alte posturi din aceasta familie de joburi cu cei care nu corespund acestui profil. Aceste comparatii au demonstrat ca operatorii servicii clienti care au obtinut scoruri mari apropiate de benchmark-ul stabilit aveau de doua ori mai multe sanse de a deveni angajati performanti comparativ cu cei care nu corespundeau profilului. In concluzie, aceste rezultate demonstreaza nu numai cum HPI poate imbunatati selectia operatorilor de succes, dar si cum imbunatatirea procesului de selectie se poate traduce in rezultate de business masurabile. 

Testimoniale
Mihaela Flamaropol, Raiffeisen Bank
Folosim in cadrul companiei noastre instrumentele de evaluare Hogan de aproape un an, timp in care le-am utilizat atat pentru colegii nostri propusi spre promovare, cat si pentru candidatii externi pentru pozitii manageriale. S-a stabilit o corelatie intre competentele bancii si scalele instrumentelor de evaluare HPI si HDS, s-a urmarit profilul persoanei evaluate si s-au identificat astfel zonele
Irina Somanescu, HR Director Grup, REGINA MARIA, Reteaua private de sanatate
Recomandam Hart Consulting ca fiind un partener de incredere, credibil si profesionist, care actioneaza avand in minte un rezultat final de inalta calitate si care abordeaza riguros fiecare proiect de consultanta, pe baza experientei extinse in acest domeniu si a intelegerii aprofundate a nevoilor si obiectivelor noastre. Pe parcursul colaborarii noastre, ce a constat in proiecte de dezvoltare de
Oana Condruz, HRM, British American Tobacco
Multumim companiei Hart Consulting pentru colaborarea de pana acum si o recomandam cu incredere, datorita echipei sale, care impresioneaza prin vasta experienta si cunostintele solide in domeniu.Calitatea si profesionalismul acestei echipe ii recomanda ca fiind unii dintre cei mai competenti specialist pe zona de organizare si administrare centre de evaluare, precum si pe cea de evaluare
© 2012 Hart Consulting. Termeni si conditii | Politica date personale | Sitemap
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting