+40 726.135.952
consulting@hartconsulting.eu

FMCG

Provocarea:

Un grup de firme din industria alimentara dorea sa standardizeze procesul de selectie pentru operatorii din departamentul de servicii cu clientii. Acestia sunt responsabili pentru vanzarea si/ sau suportul pentru produsele si serviciile comercializate prin interactiunea cu potentialii clienti, folosind cunostinte specifice. Un studiu referitor la tehnici alternative de selectie sugereaza ca introducerea evaluarilor de personalitate ar putea imbunatati semnificativ selectia angajatilor de succes din domeniul serviciilor cu clienti si a locurilor de munca din aceasta familie de joburi.

Solutia:

Hogan Assessments a recomandat folosirea Profilului de Personalitate Hogan (HPI), standardul in industrie pentru masurarea personalitatii si a impactului asupra performantei in munca, pentru a identifica performantele exceptionale in cadrul departamentului servicii cu clientii. Hogan Assessment a solicitat ca 72 de operatori servicii clienti sa completeze Profilul de Personalitate Hogan, iar mai apoi supervizorii lor sa ii evalueze in functie de KPI specifici.

Rezultate:

Hogan Assessments a demonstrat ca a ramane calm in situatii de presiune, a fi bucuros de interactiunile sociale, a respecta regulile, demonstrand diplomatie si a fi perceptiv si interesat in dobandirea de cunostinte in domeniu reprezinta aspecte critice pentru a avea succes in activitatea de servicii cu clientii. Bazandu-se pe aceasta cercetare, Hogan Assessments a dezvoltat un benchmark intern de selectie, folosind scalele HPI: Echilibrul emotional, Sociabilitatea, Sensibilitatea Interpersonala, Prudenta si Orientarea catre invatare.

Pentru a demonstra cum pot folosi aceste recomandari in activitatea practica, Hogan Assessments a comparat persoanele care corespund profilului recomandat pentru activitatea de Servicii cu Clientii si alte posturi din aceasta familie de joburi cu cei care nu corespund acestui profil. Aceste comparatii au demonstrat ca operatorii servicii clienti care au obtinut scoruri mari apropiate de benchmark-ul stabilit aveau de doua ori mai multe sanse de a deveni angajati performanti comparativ cu cei care nu corespundeau profilului. In concluzie, aceste rezultate demonstreaza nu numai cum HPI poate imbunatati selectia operatorilor de succes, dar si cum imbunatatirea procesului de selectie se poate traduce in rezultate de business masurabile. 

Testimoniale
Marian Ciuca, Prutul
Competenta, solicitudine, dar mai ales flexibilitate si, nu in ultimul rand, confidentialitate, instrumente de clasa si costuri cat mai aproape de realitatile pietii din 2009. Acestea sunt lucrurile pe care le-am cautat atunci cand am ales sa apelam la serviciile companiei HART pentru derularea celor 2 centre de evaluare a competentelor manageriale pe care compania noastra le-a desfasurat in
Oana Condruz, HRM, British American Tobacco
Multumim companiei Hart Consulting pentru colaborarea de pana acum si o recomandam cu incredere, datorita echipei sale, care impresioneaza prin vasta experienta si cunostintele solide in domeniu.Calitatea si profesionalismul acestei echipe ii recomanda ca fiind unii dintre cei mai competenti specialist pe zona de organizare si administrare centre de evaluare, precum si pe cea de evaluare
Mariana, Consultant HR
Instrumentele de evaluare Hogan sunt unele dintre cele mai analitice si minutioase instrumente cu care am avut ocazia sa lucrez, oferind multa acuratete in elaborarea profilului angajatului. M-a impresionat modul intuitiv si lejer in aplicarea metodologiei si interpretarea rezultatelor in interactiunea celor 3 instrumente. Pentru o viziune generoasa in intelegerea profilului angajatului recomand
© 2012 Hart Consulting. Termeni si conditii | Politica date personale | Sitemap
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting