+40 726.135.952
consulting@hartconsulting.eu

ROI in termen de productivitate

23 Mai 2014

Dupa cum spuneam anterior, in termeni de productivitate angajatii difera cel mai mult intre ei. Diferentele in termeni de productivitate pot ajunge pana la un raport de 2:1 intre un angajat bun si un angajat slab.

Un BPO din Romania doreste sa recruteze pentru o pozitie de agent care este platita cu un salariu brut de 35.000 RON / an.

Diferenta in productivitate este dupa regula generala de 40%, 14.000 RON / an intre un anagajat mediu si un angajat bun.

Pentru selectie va apela la un instrument psihologic consacrat si a carui validitate a fost demonstrata (r=.45). Practic pe baza testului putem face predictii valide privind performanta viitoare a unui angajat, fiind identificata relatia intre instrument si performanta profesionala

Sunt evaluate 10 persoane dintre care 4 obtin scoruri cu o abatere standard peste medie.

Cost instrument psihometric 800 RON / candidat.

Economia facuta de catre angajator / an este de:

            (0.45 X 14000 X 1) – (800 / 0.4)= 5.300 RON

Chiar daca pretul initial privind instrumentele psihometrice pare sa constituie un cost, predictia bazata pe acestea demonstreaza faptul ca in mod real, angajatorul castiga utilizandu-le, in termeni de performanta.

Personalitatea are impact in mod direct intr-o serie de profesii. Sa luam de exemplu doar profesiile care presupun interactiune cu alte persoane precum cele de sales, din front office, customer care etc., dar mai ales pozitiile manageriale.

Deja cred ca este transparent ce inseamna in termeni de bani pentru organizatiei alegerea acelui CEO care in perioada de criza isi pastreaza calmul si foloseste situatia ca pe o oportunitate, in comparatie cu un CEO care esueaza.

Studiile au aratat ca aproximativ 50 – 60 % din manageri esueaza in activitata lor. In marea majoritate a cazurilor, acest esec este datorat personalitatii si capacitatii de a construi si mentine o echipa.

Testimoniale
(Magdalena Vrajitoru, RBS Romania)
Am elaborat si desfasurat cu HART Consulting mai multe centre de evaluare si dezvoltare intre anii 2007 si 2008. Obiectivele acestor proiecte au fost: Evaluarea competentelor manageriale pentru angajatii din banci si retail. Selectia pentru avansarea in cariera. HART Consulting utilizeaza diferite exercitii personalizate, adaptate fiecarui profil de competente. HART a efectuat trainingul
(Roxana Tronaru, BRD - Groupe Societe Generale)
Am lucrat cu echipa de la Hart Consulting pentru dezvoltarea unor exercitii de tip joc de rol - parte integranta din Centrele de Evaluare din cadrul BRD GSG. Consultantii au fost inca de la inceput foarte receptivi la nevoile noastre, am construit impreuna structura proiectului si am comunicat eficient pe tot parcursul acestuia. In cadrul sesiunilor de follow-up, specialistii de la Hart au
Mihaela Flamaropol, Raiffeisen Bank
Folosim in cadrul companiei noastre instrumentele de evaluare Hogan de aproape un an, timp in care le-am utilizat atat pentru colegii nostri propusi spre promovare, cat si pentru candidatii externi pentru pozitii manageriale. S-a stabilit o corelatie intre competentele bancii si scalele instrumentelor de evaluare HPI si HDS, s-a urmarit profilul persoanei evaluate si s-au identificat astfel zonele
© 2012 Hart Consulting. Termeni si conditii | Politica date personale | Sitemap
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting