021 310 54 57
consulting@hart.ro

Evaluarea CEO-ului si performanta companiilor

Postat de la 18 Jun, 2019 in categoria Leadership

Desi viitorul va presupune o multitudine de schimbari de paradigme aduse de tehnologie, globalizare si transformarea continutului multor job-uri, totusi exista o constanta care credem ca nu se va dilua niciodata si anume aspectele fundamentale ale leadership-ului.

In business, conteaza trei lucruri: resursele, banii si oamenii. Prin definitie, companiile inteleg cum sa abordeze aspectul financiar, insa tind sa fie mai putin sofisticate in ceea ce priveste oamenii, iar multi manageri inteleg ca revitalizarea unui business sub-performant depinde in mare masura de acestia.

Exista numeroase dovezi stiintifice care sugereaza ca firmele ar putea imbunatati evaluarea liderilor. Un studiu recent, efectuat de Alix Partners, ne arata ca pentru 4 din 5 CEOs care au fost inlocuiti, decizia a venit mult prea tarziu, limitand astfel dezvoltarea firmei pentru o perioada mai mare de timp.

Cum s-a schimbat mediul de business in ultimii 20 de ani?

In mediul de business de acum 20 de ani, sistemul era indeajuns de permisiv pentru a ascunde sau tolera greselile de leadership comise. Criza economica mondiala, precum si schimbarile masive in tehnologie si cele din cadrul pietei fortei de muncaau aruncat sub lumina reflectoarelor aceste decizii neinspirate ale leadership-ului si au redus nivelul de permisivitate. Astfel, presiunea de a fi responsabili si temperati in decizii este mult mai mare pentru managerii din ziua de astazi.

Strategia companiilor de a atinge performanta organizationala s-a schimbat. Riscurile sunt gestionate intr-un mod mult mai masurat decat inainte iar investitiile mari sunt mai Una dintre cele mai mari schimbari a fost legata de felul in care este vazuta performanta angajatului ca factor contributor la performanta organizationala. In prezent, managerii sunt mult mai atenti la legatura dintre performanta angajatului si cea a firmei.

Ce face un candidat angajabil?

Postat de la 23 Apr, 2019 in categoria Selectie

De ce sa folosim teste psihometrice in selectie?

Expresia „omul potrivit la locul potrivit” a devenit un stereotip cand vine vorba de recrutare si selectie, insa si un deziderat pentru multe organizatii.

Pentru atingerea acestui scop, evaluarea cat mai precisa a profilului candidatului si a compatibilitatii acestuia cu postul reprezinta un pas esential pentru orice specialist in resurse umane.

De ce conteaza personalitatea in leadership?

Postat de la 08 Apr, 2019 in categoria Personalitate

Cat aduce in organizatie un lider ales pe baza evaluarilor de personalitate?

Aproape 800.000 de dolari aduce in organizatie un lider de top care a fost ales pe baza evaluarii personalitatii din perspectiva comportamentelor uzuale, a reactiilor in conditii de stres si a valorilor.

Aceste date reies dintr-un proiect derulat de Hogan Assessments de la una dintre cele mai mari companii din industria ospitalitatii (hoteluri, statiuni si spa-uri).

Cine ar trebui sa conduca?

Postat de la 07 Mar, 2019 in categoria Leadership

Leadership-ul nu are gen

De cate ori apare subiectul “femei versus barbati in business”, si mai ales legat de femei si barbati aflati la conducere, discutiile se aprind. Se vorbeste despre rolurile femeii si al barbatului in societate, uneori polarizandu-se taberele. Conversatia despre diversitatea de gen in leadership abunda de credinte personale, stereotipuri, experiente particulare de viata, povesti din cercul de prieteni si asa mai departe.

VIDEO: The Hogan High Potential Talent Report

Postat de la 28 Feb, 2019 in categoria Abilitati

Over the years, we’ve discovered growing enthusiasm for identifying leadership potential, since talented leaders drive success. Unfortunately, many organizations make a critical mistake at the very beginning of the process – they don’t define potential in a way that leads to the selection of strong leaders.

*This article was authored by Hogan Chief Science Officer Ryne Sherman

A critical task for leaders is to ensure that their followers are working efficiently toward the organization’s goals. In business, employees whose work is aligned with the organization’s objectives are more productive. So-called “performance management processes” are intended to create alignment between the employee’s work and the organization’s goals. A typical performance management process might include planning and setting goals, monitoring progress toward those goals, development and improvement, and periodic performance appraisals (or reviews). These performance management processes could be substantially improved by the use of personality assessments.

Leadership si Coaching: Impactul personalitatii

Postat de la 08 Feb, 2019 in categoria Coaching

Coaching-ul, ca si instrument de dezvoltare a liderilor, a capatat o amploare tot mai mare, piata globala de leadership development si coaching fiind estimata la peste 2 miliarde de dolari anual.

Desi aceasta piata este in continua crestere an de an, factorii care determina impactul sedintelor de coaching asupra dezvoltarii liderilor raman ne-examinati. Astfel, doar o treime din sedintele de coaching efectuate la nivel global sunt evaluate in mod sistematic pentru a determina ce le asigura succesul sau esecul.

Leadership si modestie: Ce ne invata psihologia

Postat de la 14 Jan, 2019 in categoria Leadership

Cat de “cool” este sa fii modest?

Liderii mai modesti au mai mult impact in business. Ei rasplatesc echipa, sunt dispusi sa imparta meritele cu cei din jur si sunt mai receptivi la feedback, chiar si atunci cand acesta este negativ.

Un studiu recent la nivel global arata ca modestia este foarte importanta pentru orice lider de succes, fiind critica pentru crearea unui mediu in care angajatii sa se simta inclusi si valorizati.

Angajatii s-au simtit mai bine in echipe atunci cand managerul a aratat ca este dispus sa:

1)   invete din criticile negative si sa isi recunoasca greselile

2)   isi incurajeze echipa sa invete si sa se dezvolte

3)   isi asume riscuri personale pentru binele comun al echipei

4)   ii tina responsabili pe membrii echipei pentru rezultatele agreate.

Cine este responsabil de engagement?

Postat de la 04 Oct, 2018 in categoria Leadership

Toate organizatiile performante isi doresc sa masoare nivelul de angajament al angajatilor. Pana la urma, diferenta dintre bine si exceptional sta in efortul depus si gradul de implicare.  Cu cat creste angajamentul in organizatie, cu atat se obtin rezultate mai bune. Ce ar putea fi mai simplu?

Intrebarea este cum putem face acest lucru si cine are responsabilitatea implementarii. Desi angajamentul este adesea masurat si evaluat de catre departamentul de resurse umane prin sondaje, adevarata responsabilitate sta pe umerii managerului care poate crea un climat de lucru unde angajatii se simt apreciati si sunt motivati sa contribuie. Puteti stabili orice mottouri doriti despre „cum se lucreaza aici” ,insa acestea devin realitate doar prin interacțiunile managerilor cu echipele lor si modul în care membrii echipei individuale interactioneaza unii cu ceilalti. Aceste aspecte definesc cultura, care determină la randul ei gradul de implicare.

© 2012 Hart Consulting. Termeni si conditii | Sitemap
by Craft Interactive
Tu socializezi cu Hart?
Facebook Hart Consulting Twitter Hart Consulting LinkedIn Hart Consulting YouTube Hart Consulting